Een en al drukte in het Spreukjesbos.

17 november 2014 10:00

Tachtig enthousiaste en sportieve kinderen 22 begeleiders en twintig bewoners van het Spreukjesbos. Dit waren de ingrediƫnten van een prachtig geslaagde vrijdagavond voor de VV en KF.

De activiteitencommissie had een avond verzorgt vol avontuur door het bos en landerijen van St.-Anna. Tijdens de wandeltocht van negentig minuten kwam de jeugd op laarzen en met een zaklamp spreuken tegen welke werden uitgebeeld door vrijwilligers van de VV en KF.

Na afloop was er warme chocolademelk met slagroom. Foto's van deze avond staan op de site van de club bij media/activiteiten

Bij deze wil de activiteitencommissie de jeugdleden, begeleiders en de bewoners van het Spreukjesbos bedanken voor hun inzet.