19de Seniorenzaalvoetbaltoernooi vv St.-Anna

7 december 2014 10:15

Voor de negentiende keer organiseert vv St.-Annaparochie op de laatste zondag van het jaar een zaalvoetbaltoernooi voor volwassenen. Dit jaar valt de laatste zondag op 28 december a.s.

Dit toernooi is bestemd voor seniorenleden (mannen en vrouwen), A-junioren, niet-spelende leden, donateurs en sponsoren van onze club.

Er wordt om 13.00 uur afgetrapt in sporthal ‘De Bildtse Slag’. De deelname is gratis.

Voor deelname kun je je richten tot Fokko v.d. Woude: fgvanderwoude@)gmail.com, 06-51060186 (SMS/App) of Facebook. Dit kan tot en met 27 december a.s.

Tot ziens op zondag 28 december 2014!