34ste Nieuwjaarsreceptie

28 december 2014 10:15

Terwijl er veel clubs zijn die de Nieuwjaarsreceptie hebben afgeschaft vanwege gebrek aan belangstelling, mag vv St.-Annaparochie bepaald niet klagen over het aantal bezoekers.

Want wie bij onze club aan 1 januari denkt, denkt automatisch aan de nieuwjaarsreceptie. In 2015 vindt voor de 34ste keer de Nieuwjaarsreceptie plaats waarvan 33 keer op de eerste dag van het nieuwe jaar.

Ieder jaar is het ruim voor de aanvangsduur van 17.00 uur al behoorlijk druk en even na vijf uur is de grote kantine vol. En alle leden, vrijwilligers, sponsoren, donateurs, supporters en ouders van jeugdleden zijn uiteraard van harte welkom op Nieuwjaarsdag.

Cabaret
‘De klaine Bildtse Kemedy’, de cabaretgroep van onze club, is al vroeg begonnen met de voorbereidingen. In september en oktober waren de cabaretiers al druk in ‘De Waaie’ in de weer om te filmen. Het streven was om zoveel mogelijk mensen van de club op film vast te leggen voor het filmpje ‘Happy’. Iedereen werd gevraagd even een dansje of een rare frats te doen op de muziek van Pharell Williams.

Dit beginfilmpje is tevens het enige dat niet geheim is, want voor de rest is de inhoud van het programma, zoals gewoonlijk, geheim. En zo hoort het natuurlijk ook te zijn; het moet een verrassing blijven.

Het programma heeft als titel “’t Mot niet gekker worre” meegekregen. ‘De klaine Bildtse Kemedy’ bestaat uit Mina Dijkstra, Jan K. de Groot, Menno Hoekstra, Frank van Loon, Nienke Stap en Tjepco Vrieswijk.

Voor wie dit niet wil missen: het optreden (voor het twaalfde achtereenvolgende jaar) vindt dus plaats op donderdag 1 januari 2015 en begint om 18.00 uur.