Pupil van de week: Luuk Stienstra

6 maart 2015 17:45

“Wie is de ‘Pupil van de Week’”, zeg je? Luuk? Luuk? Toch niet die Luuk de Jong van PSV? Ben je mal! Luuk Stienstra, hij is de èchte ‘Pupil van de week’, heeft helemaal niets met PSV.

Wel met twee andere clubs, want hij is zowel fan van Ajax als van Heerenveen. Voor wie zou Luuk eigenlijk zijn als beide clubs tegen elkaar spelen…? Waarschijnlijk voor Heerenveen, want daar speelt namelijk zijn favoriete speler: Larsson.

Luuk speelt in de F1 en staat in dit sterke team achterin. Hij houdt met de andere verdedigers de tegenpartij van scoren af. Maik de Jong is de trainer en met enig fantasie zou je kunnen zeggen dat Maik, qua trainer, zowel op Dwight Lodeweges als op Frank de Boer lijkt. Dus dat zit wel goed. Maik is trouwens ook de leider.

Zijn favoriete speler komt deze keer van de zaterdagafdeling: Fokko van der Woude. Misschien krijgt Luuk later net zo’n verwoestend schot in de benen als Fokko.

Luuk, op zondagmiddag 8 maart a.s. veel plezier toegewenst bij de wedstrijd van St.-Anna tegen Groninger Boys en hopelijk kun je na de wedstrijd jouw pake en bep vertellen dat St.-Anna 1 heeft gewonnen.