De Rabobank Clubkas Campagne is los

25 maart 2015 17:15

De Rabobank Clubkas Campagne is los. Vanaf 25 maart 2015 kunnen de leden van de Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland tien dagen lang stemmen op de club die zij een warm hart toedragen. Meer stemmen betekent meer geld voor de club!

Stemperiode
De stemperiode is van woensdag 25 maart tot en met vrijdag 3 april 2015. Leden hebben begin maart per post een uitnodiging ontvangen met een persoonlijke stemcode om vijf stemmen uit te brengen. Ook lid worden? Dat gaat heel makkelijk. Ga hiervoor naar  rabobank.nl/lnwf.