Pupil van de week: Boy Roersma

9 mei 2015 14:30

Het wordt zondag 10 mei a.s. een belangrijke en spannende wedstrijd voor het eerste elftal. Daarom is het een hele geruststelling dat Boy Roersma er bij is. Hij geeft namelijk het goede voorbeeld door als ‘Pupil van de week’ de bal na de aftrap meteen in het vijandelijke doel te schoppen. Dit zal de spelers vast veel vertrouwen geven.

En lukt het St.-Anna niet om te scoren, dan kan Boy altijd nog invallen, want in het dagelijks leven is hij spits, moeten jullie weten. Of keeper, want dat is zijn tweede specialiteit. Dus als we het goed begrijpen dan kan Boy een doelpunt maken, snel terugrennen en dan weer in het doel gaan staan om een doelpunt tegen te houden? Zo gek is het niet, maar hij kan zowel scoren als goed keepen.

Boy speelt in de F5 en zijn trainer is Peter Kampen. Zijn favoriete club is Cambuur en zijn favoriete speler is Wesley Sneijder. En wie is zijn favoriete speler van St.-Anna 1? We houden de spanning er nog even in. Een speler van het eerste zoekt namelijk altijd eerst even op de site op of hij misschien de favoriete speler is van de pupil. Nou, we hebben goed nieuws voor Sytze-Jorrit Jorritsma. De aanvoerder is namelijk de favoriete speler van Boy.

Boy, veel plezier toegewenst bij de wedstrijd van St.-Anna tegen GAVC!