Met de bus naar de beslissende wedstrijd van Vrouwen 1

24 mei 2015 6:45

Schrijft het team van Vrouwen 1 van onze club zaterdag 30 mei a.s. geschiedenis door voor het eerst in het bestaan te promoveren naar de eerste klasse? Het is nu nog de vraag, maar zaterdag komt het antwoord. En supporters kunnen daar getuige van zijn.

Vrouwen 1 laat namelijk een bus naar Zwolle rijden. Ook voor het eerst in het bestaan van het vrouwenvoetbal alhier trouwens. Naast de selectie en de technische staf is er in de bus volop ruimte voor de supporters om de vrouwen te steunen.

De eerste wedstrijd tegen Be Quick ’28 Vr 2 eindigde in 2-2, zodat er in Zwolle nog van alles mogelijk is.

De bus vertrekt op zaterdag 30 mei a.s. om 11.45 uur vanaf ‘De Waaie’ en de kosten zijn € 5,00 per persoon. Je kunt je opgeven bij Sido Postma: 06-12384972 - [email protected].