Zondag 7 juni a.s. de beslissende wedstrijd…!

1 juni 2015 18:00

St.-Anna speelt dit seizoen nog één officiële wedstrijd: uit tegen DTD. Deze wedstrijd bepaalt wie er volgend seizoen in de tweede klasse mag uitkomen.

Bij winst of een gelijkspel is St.-Anna dat. Bij winst van DTD met één doelpunt verschil, dan wordt er verlengd en misschien moeten strafschoppen de beslissing brengen. Bij twee doepunten of meer in het voordeel van DTD, dan promoveert deze club.

St.-Anna kan de steun van de supporters echt niet missen. Daarom roepen we iedereen op om zondag 7 juni a.s. naar Jelsum af te reizen om de spelers aan te moedigen. De wedstrijd begint om 14.00 uur.