Selecties Zondag 1 en Vrouwen 1 seizoen 2015-2016

16 juni 2015 21:15

Nu de storm maandagnacht om 0.00 is gaan liggen, kunnen we de balans opmaken. Kortom: wat is er veranderd nadat de overschrijvingsdatum is verstreken?

Bij de eerste selectie zijn vertrokken: Gerrit Strikwerda (CVO) en Jesse Offringa (Bergum).

De nieuwelingen bij de selectie zijn: Jan Dirk Faber (Frisia 2), Robin Boersma en Kewin Koers (beiden zaterdag) en vanuit de jeugd komen qua leeftijd Mike Lorijnen en Luc Meenderink in ieder geval over. Etienne Kick komt bovendien vervroegd over.

Van de tweede selectie vertrekken er twee spelers: Jens de Haan gaat naar FVC, terwijl Jelte de Vries volgend jaar voor CVO uitkomt. Verder stopt Ruben van der Leij.

Bij Vrouwen 1 vertrekt er niemand. Maar de selectie wordt wel breder, want er komen vier nieuwe speelsters bij: Joyce Steenhouwer (tweede selectie), Francien Hoogland (Beetgum) en Veronique en Roxana Epema van MKV ’29.

Wij verwelkomen hierbij de nieuwe spelers en speelsters bij onze club en wensen de aanwinsten bij de selecties veel succes en plezier toe.

Verder willen wij de vertrokken spelers bedanken voor de jarenlange inzet voor onze club en wensen jullie veel plezier en succes toe bij jullie nieuwe club.