Webredactie gaat met zomerreces of toch weer niet?

16 juni 2015 21:30

De webredactie gaat normaliter met zomerreces. Inderdaad, normaliter. Zoals de lezers onderhand van de webredactie gewend zijn, worden er in de zomerstop toch altijd nieuwsberichten geplaatst; alleen niet met regelmaat. De webredactieleden zijn immers ook maar vrijwilligers.

Maar deze zomer is echter speciaal, want er wordt binnenkort een kunstgrasveld aangelegd. En daar moet de webredactie natuurlijk ook bij zijn. Dus zodra er begonnen wordt met het verwijderen van het huidige veld tot en met het moment dat er een kunstgrasmat ligt, doet de webredactie hiervan (foto)verslag.