Daniël Groen is de nieuwe penningmeester

11 september 2015 13:30

Daniël Groen is op de jaarvergadering van maandag 21 september a.s. de kandidaat om de huidige penningmester Harm Jensma op te volgen.

Als de leden op deze vergadering akkoord gaan, dan is Daniël de twintigste penningmeester in de geschiedenis van de club.

Nu we het toch over de geschiedenis hebben: al vanaf de oprichting van onze club, in 1931, is de familie Groen betrokken bij onze voetbalclub. Niet alleen als actief voetballer, maar ook als vrijwilliger.

Het bestuur is uiterst content dat de 30-jarige Daniël bereid is gevonden om de taak van penningmeester op zich te nemen.