Afscheidsavond kaderleden Zondag 1 en 2

19 juni 2013 18:45

Coos van Kooten is na vijf seizoenen gestopt als trainer van het eerste elftal van onze vereniging. Ook Okke van der Kamp, trainer van Zondag 2, neemt na vijf seizoenen afscheid.

Maar daarbij blijft het niet, want de leiders Ronald Riemersma (zes seizoenen) en Johannes van der Woude (drie seizoenen) hebben besloten om volgend seizoen de zondagmiddag anders in te delen. Hetzelfde geldt voor Gosse Koopmans, want na vijf seizoenen een vertrouwd gezicht aan de zijlijn te zijn geweest, stopt hij als grensrechter.

De eerste en tweede selectie en het bestuur willen uiteraard stilstaan bij het afscheid van deze afscheidnemende kaderleden. Op vrijdagavond 21 juni a.s. zal er een afscheidsavond in kantine 'De Waaie' gehouden worden.

Alle spelers, oud-spelers, kader en oud-kaderleden van de eerste en tweede selectie vanaf het seizoen 2008 hebben in mei een uitnodiging hiervoor ontvangen.

De avond kent een zeer gevarieerd programma....