Jeugdzaalvoetbalcompetitie N.W. binnenkort van start

25 november 2015 8:15

Op 19 december a.s. gaan we weer los met de Jeugdzaalvoetbalcompetitie. Dit doen we al sinds 1988.

We starten zoals gewoonlijk weer met de F-pupillen in de ‘Harnehal’ en de E-pupillen in de ‘Roelengahal’. Nieuw is dat er nu ook mini F-pupillen zijn die ‘4 tegen 4’ spelen zonder doelman. Ik denk dat het leuk is om te zien hoe dat gaat.

Uiteraard hebben we weer medailles en vaantjes voor de pupillen. De winnaar bij de junioren mag een beker mee naar huis nemen.

Ook dit seizoen zijn er weer meer teams. In totaal doen en zo'n 175 teams mee en dat komt onder andere omdat de vv Dronrijp nu volledig meedoet in combinatie met de vv Foarut.

De vv St.-Anna doet mee met 33 teams en moet voor 28 uren zorgen voor zaalwacht en scheidsrechters in de sporthal ‘De Bildtse Slag’. Dit is verdeeld over twee dagen in januari en twee dagen in februari. We hebben dus wel weer wat vrijwilligers nodig. Meld u aan bij Femke Keizer. Bij genoeg aanmeldingen hoeft u waarschijnlijk maar één keer drie uurtjes te helpen. Alles wat u moet weten over deze competitie staat op 6 december a.s. weer op onze website. www.jeugdfutsalnoordwestfriesland.nl

Tot ziens op één van de wedstrijddagen.

Piet J. Keizer