Geslaagde avond afscheidnemende kaderleden

22 juni 2013 13:15

De afscheidsavond voor het kader Zondag 1 en 2 op vrijdagavond 21 juni jl. werd een geslaagd festijn. Alle genodigden hebben een amusante avond beleefd.

Er werd afscheid genomen van Coos van Kooten (trainer Zondag 1), Ronald Riemersma en Johannes van der Woude (beiden leider Zondag 1), Gosse Koopmans (grensrechter Zondag 1) en Okke van der Kamp (trainer Zondag 2)

Omstreeks half negen opende ceremoniemeester Frank van Loon het officiële gedeelte. Hij leidde de avond op onnavolgbare wijze doorspekt met humor.

Er werd een quiz georganiseerd met vragen over Zondag 1 van de laatste vijf seizoenen. Deelnemers aan deze quiz waren alleen de afscheidnemende kaderleden. Zij wisten zich nog opvallend veel te herinneringen.

En natuurlijk kregen zij cadeaus aangeboden. Een klok in zwart-witte kleuren met daarin ingegraveerd de naam en de periode waarin een ieder actief was bij Zondag 1 of Zondag 2. Daarnaast kregen zij een bos bloemen en voor Coos was er nog een grote teamfoto van de eerste selectie.

Na de pauze was er een optreden van de voor deze gelegenheid samengestelde cabaretgroep ‘De Sundegoverdâgkemedytrain’. Zij diepten alle anekdotes op van de vijf. Dit viel goed in de smaak getuige de vele lachsalvo’s. Het publiek herkende veel van deze anekdotes en manieren van Coos en consorten. Degenen die optraden waren Rudy Fopma, Sytze-Jorrit Jorritsma, Frank van Loon en Jan K. de Groot (invaller voor de zieke Gerrit Strikwerda). Jan had de tekst geschreven.

Aan het einde van het officiële gedeelte kregen de afscheidnemende kaderleden de gelegenheid om nog een woordje te doen en daarvan maakten Coos van Kooten, Okke van der Kamp en Ronald Riemersma gebruik.

De foto's volgen hier.