Zondag 1 en Vrouwen 1 op OFK door naar finaledag

8 januari 2016 14:15

Vrouwen 1 en Zondag 1 hebben niet alleen gemeen dat ze bij het ingaan van de competitie bovenaan staan in de competitie, beide teams gingen deze week ook ongeslagen door naar de finaledag van het Open Fries Kampioenschap zaalvoetbal.

Afgelopen dinsdagavond kwam Vrouwen 1 in actie en op donderdagavond waren het de zondagvoetballers die in Franeker acte de présence gaven.

De finaledag, of volgende ronde zoals u wilt, is op zaterdag 9 januari a.s. in Franeker. Om 10.00 uur speelt Zondag 1 de eerste poulewedstrijd en ongeveer een half uur later is het de beurt aan Vrouwen 1.

Iedereen van de club is natuurlijk van harte welkom om de beide teams van onze club aan te moedigen. Tot dan!