Vrijwilligersavond; Met het mes op tafel.

27 januari 2016 22:00

De activiteitencommissie nodigt, namens het bestuur kf en vv, jou als vrijwilliger, trainer, coach, leider, donateur en sponsor uit voor de VRIJWILLIGERSAVOND op zaterdag 20 februari a.s. in kantine De Waaie. Uiteraard is je partner ook welkom.

Het thema dit jaar is "Met het mes op tafel"  (maar dan âns as oars)

Het belooft een interactieve avond. Een avond waar spel, spanning, hersenkrakers, list en bedrog, licht en donker en binnen en buiten samen komen.

Nuttig om mee te nemen
      mobiele telefoon (smartphone)
      pen
      laarzen
      paraplu
      gele sokken
      beurs
      goed humeur

Het is van belang dat je 20.00 aanwezig bent. Om een indicatie te hebben van de hoeveelheid enthousiaste deelnemers heeft het de voorkeur om je op te geven.
[email protected]

Samen met jullie hopen wij er een drukbezochte, spannende en gezellige avond van te maken.

Wat ons betreft: tot zaterdag 20 februari a.s.!

Activiteiten commisie
Ben, Fenje, Margot, Paul en Sikke