De club komt met een presentatiegids

6 juli 2013 10:45

De club brengt aan het begin van het nieuwe seizoen voor het eerst een presentatiegids uit. Initiatiefnemer hierin is de sponsorcommissie. Deze presentatiegids komt begin september uit.

Dat er een presentatiegids uitkomt nu De Treffer ter ziele is, berust louter op toeval. Het idee van de gids heeft derhalve niets van doen met het verdwijnen van het maandelijkse clubblad.

Het wordt een glossy gids met onder meer de foto’s in kleur. De inhoud zal bestaan uit informatie over de club en over het nieuwe seizoen, maar daarnaast is er ook volop ruimte voor interviews en achtergrondverhalen.

Hoewel het verschijnen van de gids dus niets van doen heeft met het verdwijnen van De Treffer, is er toch een tweetal oud-redactieleden bij de inhoud van het blad betrokken. Jan K. de Groot levert bijvoorbeeld de teksten aan, terwijl Mark Terpstra de foto’s maakt.

Hoekstra’s Drukkerij uit St.-Anna doet de opmaak en drukt het blad.