ME-meiden kampioen in de zaal

27 februari 2016 23:45

Zaterdag wisten de ME meiden al hun wedstrijden te winnen in de Harnehal in Tzummarum en dat leverde een prachtig kampioenschap op. Knap gedaan meiden en begeleiders.

Na de eerste zaalvoetbal wedstrijden stonden de meiden van ME1 op een prachtige 2e plaats. Na een paar flinke trainingen van de vrouwen 2 die nog even de puntjes op de ï zetten waren de meiden er zaterdag helemaal klaar voor.

We wilden met dit jonge meisjes team winnen!

De meiden ( Nynke, Jenna, Mette, Ylva, Josephine, Tjarda, Liza, Froukje, Anneke, Storm) waren de Leeuwinnen van de Harnehal en wonnen alle wedstrijden!

Prachtig samenspel met als resultaat de kampioen in de zaal!