Bekerindeling senioren bekend

10 juli 2013 20:00

De bekerindeling van de standaardteams senioren en van Zondag 2 en Vrouwen 2 zijn bekend. De speeldata zijn weliswaar ook al meegedeeld, maar pas eind juli publiceert de KNVB het wedstrijdschema voor eind augustus en begin september. Van Zondag 1 is al wel bekend.

St.-Anna 1 zit in een poule met Harlingen 1 (3de klasse) en Terschelling 1 (4de klasse). Inderdaad, drie clubs in plaats van vier, omdat dit altijd het geval is als er een eilander club in de poule is ingedeeld. Op donderdag 29 augustus a,.s. speelt het eerste uit tegen Harlingen en de daaropvolgende zondag thuis tegen Terschelling.

Het tweede elftal zit ook in een poule van drie clubs hoewel er geen eilander club bij St.-Anna 2 is ingedeeld. In dit geval zal de loting dit bepaald hebben. Tegenstanders zijn DTD 2 en S.C. Stiens 2.

Vrouwen 1 dient het in de poule op te nemen tegen Be Quick Dokkum 1 (eerste klasse), WTOC 1 en MKV ’29 1 (beide derde klasse). Vrouwen 2 is ingedeeld bij Birdaard 1, Broekster Walden 1 en Dokkum 1.

De bekerindeling van de overige teams wordt eind juli/begin augustus bekend gemaakt.