Met de bus naar de kampioenswedstrijd van Vrouwen 1!

12 april 2016 17:30

Zaterdag 16 april kan St.-Anna Vrouwen 1 het kampioenschap in de 2e klasse D binnenhalen. Met dank aan het bestuur zal er een bus naar Winsum (GR) gaan rijden. We hopen op veel steun vanuit St.-Anna! Voor meer info en opgave, klik op

Om 13.30 uur speelt Vrouwen 1 de kampioenswedstrijd tegen SJO Winsum VR1. Bij winst is St.-Anna kampioen en promoveert het voor het eerst in de geschiedenis van de club naar de landelijke eerste klasse! Supporters die mee willen, kunnen zich opgeven bij Femke Keizer (06-13809555 of [email protected]).

Verzameltijd is 10.45 uur.

Kosten: € 5,00 p.p (incl. een drankje in de bus; beperkte keuze ;)).

VOL = VOL, dus geef je snel op!