Ballenjongen worden bij SC Cambuur? Dat kan!

24 juni 2016 13:45

Het nieuwe seizoen staat alweer voor de deur en hiermee zijn er ook weer nieuwe ballenjongens of -meisjes nodig.

Tijdens deze training zullen de deelnemers meerdere oefenvormen uitvoeren, waarbij ze getest worden op meerdere criteria die belangrijk zijn voor een ballenjongen of -meisje. Aan de hand van deze oefenvormen worden de 24 meeste geschikte ballenjongens of -meisjes geselecteerd. Mochten er meer geschikte kandidaten zijn, dan zal er geloot worden.

De selectie van 24 ballenjongens zal het gehele seizoen, van september tot en met mei, als ballenjongen of -meisje fungeren bij de thuiswedstrijden van SC Cambuur. Dit zal gebeuren in twee ploegen die beide bestaan uit 12 kinderen, waarbij de eerste ploeg de eerste thuiswedstrijd van SC Cambuur als ballenjongen of -meisje fungeert, de tweede ploeg de tweede thuiswedstrijd van SC Cambuur en de eerste ploeg de derde thuiswedstrijd dan weer. Dit schema zal zich herhalen tot en met het einde van het seizoen.

Met deze uitnodiging willen wij graag jullie jeugdleden uitnodigen om deel te nemen aan de trainingsdag voor ballenjongens of -meisjes op donderdag I september 2016 van 16.00 tot 18.00 uur.

Aanmelden voor deze trainingsdag kan bij ons contactpersoon Maria Tienstra, via [email protected]. De aanmeldingstermijn voor de trainingsdag voor ballenjongens of -meisjes sluit op vrijdag 18 augustus a.s.

Voorwaarden ballenjongen of -meisje SC Cambuur:
*Je bent in de periode september 2016 t/m mei 2017 ten minste 10 van de 19 thuiswedstrijden beschikbaar.
*Je bent beschikbaar om deel te nemen aan de speciale "ballenjongens SC Cambuur training" op donderdag 1 september 2016.
*Je bent minimaal 11 jaar en maximaal 16 jaar.
*Je bent minimaal 1.40 meter.
*Je bent lid van één van de Amateurpartners van SC Cambuur (dat is de vv St.-Anna).