Nieuws van Vrouwen 2

11 juli 2016 17:00

Op zaterdagavond 25 juni jl. hebben wij, de dames van VR2, een seizoenafsluiter gehad.

Tekst: Caroliene Lemstra

Tijdens deze afsluiter hebben wij onze leider Jan de Groot in het zonnetje gezet, omdat hij na vele seizoenen stopt als leider bij VR2. Jan heeft altijd veel geregeld aangaande de wedstrijdzaken van VR2 wat niet altijd gemakkelijk was. Wij willen hem hierbij nogmaals bedanken voor zijn inzet voor VR2 en wensen hem bij zijn nieuwe functie binnen de club veel plezier toe.

Niet alleen Jan de Groot is gestopt bij VR2, ook Petra van der Vlis, Tea Buwalda Kingma, Daisy Rusch en Jolanda van Kooten hebben afscheid genomen van het team. Petra en Tea zullen in de dames 35plus gaan voetballen en Jolanda verruilt VV St.-Anna voor SC Stiens. Ook deze dames willen we bedanken voor hun inzet bij VR2!

Het seizoen 2016-2017 zullen wij als VR2 ingaan met twee nieuwe leiders: Berry Kolkman en Anne Visser!

Onze bezetting is echter voor het aankomende seizoen magertjes zoals jullie via de teamindeling kunnen zien. Hierbij nogmaals de oproep voor dames in en rond St.-Anna die graag in beweging willen komen en aan teamsport willen doen: Kom gerust een keer vrijblijvend meetrainen op de woensdagavond om 19:30 uur vanaf half augustus! VR2 is team met dames van alle leeftijden en waarbij plezier en sportiviteit goed samengaan!