De bekerwedstrijden

19 augustus 2016 12:45

De competitiestart duurt geen maand meer en zoals gebruikelijk vinden de weken daaraan vooraf de bekerwedstrijden plaats.

Op zaterdag 20 augustus 2016 spelen drie teams van onze club voor de beker, maar opvallend genoeg zijn het allemaal uitwedstrijden.

De daaropvolgende dag speelt er wel een team thuis, want het eerste speelt op zondag 2 augustus 2016 om 14.00 uur thuis tegen eersteklasser LAC Frisia 1883.

Ga voor een overzicht van de wedstrijden op onze site naar ‘Wedstrijdzaken’ en klik dan ‘Programma’ aan.