Kledingspreekuur en wat u moet weten

25 augustus 2016 14:45

Een deel van de teams van onze club is alweer begonnen met trainen en het spelen van wedstrijden. Nu de schoolvakantie ten einde is, gaat volgende week alles los.

In dit kader is het kledingspreekuur op vrijdagavond 26 augustus a.s. op het goede moment.

Niet alle teams hebben beschikbaar over een shirtsponsor. Om misverstanden bij iedereen te voorkomen vermelden wij hieronder welke teams een shirtsponsor hebben. Houd daar rekening mee als je een shirt nodig hebt om wedstrijden te spelen. De shirts met een sponsornaam worden door de leider van het desbetreffende team uitgedeeld en zijn NIET op het kledingspreekuur te verkrijgen.

A1: Garagebedrijf Kuiken en zn.
B1: Firma Plat.
C1: Graanhandel Pars.
D1: Schoonmaakbedrijf Schoon & Zoon
F1: Albert Heijn Wassenaar
ME1: Bildtse Bouwmarkt
MD1: Bildtse Bouwmarkt

Er zijn nu andere benamingen voor de teams, maar om het meteen niet verwarrend te maken, hebben we de oude teamnamen nog genoemd.

Het kledingspreekuur begint om 19.00 uur en duurt tot 20.00 uur.