Vacature van de week: Ontvangstcomité

27 augustus 2016 13:15

Iedere zaterdagochtend is er in de bestuurskamer een gastheer aanwezig bij de jeugdwedstrijden. Dit houdt naast het ontvangen van het jeugdkader door het aanbieden van een kopje koffie ook het invullen van de uitslagen in.

Op dit moment zijn er nog slechts drie personen die per toerbeurt ontvangstcomité draaien. Ze doen dat weliswaar met veel plezier, maar toch is dit aantal te krap. Als er meer vrijwilligers zijn, dan hoef je ook niet zo vaak. Je mag zelfs kiezen of je eenmaal in de maand of eenmaal in de twee maanden wilt. Het is dus maar een paar uurtjes in de maand of twee maanden.

Voor meer informatie kun je terecht bij Gerrit Minnema (06-20757268).