Jonger Oranje Talentendag

28 september 2016 10:45

Op woensdag 19 oktober a.s. (herfstvakantie) organiseert SportsGen sportmarketing in samenwerking met asv Dronten en profclub sc Heerenveen de Jonger Oranje Talentendag bij asv Dronten. Een leuk voetbalevenement waarbij jeugdvoetballers een fantastische voetbaldag met vooral heel veel plezier kunnen beleven.

De Jonger Oranje Talentendag wordt georganiseerd voor jongens en meisjes geboren in het jaar 2005 tot en met 2011. Tijdens deze JO Talentendag draait het om lekker voetballen, beter worden, plezier hebben en nieuwe vriendjes maken.

Iedereen die meedoet speelt een 4 tegen 4 toernooi en wordt bekeken door scouts van sc Heerenveen. De JO Talentendag duurt van 9.45 tot 15.15 uur.

Naast de unieke voetbalervaring maken de deelnemers kans om geselecteerd te worden voor het Jonger Oranje regioteam. Dit team wordt samengesteld door de aanwezige scouts. Zij kijken naar de volgende punten: sportiviteit, goed gedrag, passie en voetbalvaardigheid.   Voor meer informatie en inschrijven: www.jongeroranje.nl