De Grote Club Actie is los (update!)

28 september 2016 13:30

De jaarlijkse ‘Grote Club Actie’ staat weer op stapel. Op 1 oktober a.s. om precies te zijn, begint onze club ermee.

De spelers en speelsters van veel pupillenteams gaan de loten verkopen. Iedereen krijgt één boekje met twintig loten. Snelle verkopers die de loten al gauw hebben verkocht, kunnen nog een tweede boekje krijgen. Een lot kost € 3,00 en daarvan gaat € 2,40 naar de club.

Voor de verkopers zijn ook prachtige prijzen te winnen. Er wordt gekeken welk team het best heeft verkocht en welke individuele lotverkoper dit het beste heeft gedaan.

Het best verkopende team gaat, inclusief kader, naar een thuiswedstrijd van SC Heerenveen.

Voor de beste verkopers van vv St.-Anna:
Eerste prijs: voetbalshirt en short en optreden als 'Pupil van de week' bij Zondag 1.
Tweede prijs: sporttas.
Derde prijs: lunchbox.
Zesde tot en met tiende prijs: mini-tenue.

Daarnaast krijgen alle lotverkopers die een volledig boekje (twintig loten) hebben verkocht, een gratis pretparkkaartje, dagje Schiphol op 65% korting op een artikel naar keuze in de Masita-webshop.

Dus aarzel niet als een speler of speelster jou aanklampt met de vraag of je een lot wilt kopen, maar koop er gewoon één. Of twee…. Of meer…