Trainer Arnold Haanstra verlaat St.-Anna

26 november 2016 12:30

Na vier seizoenen heeft Arnold Haanstra het bestuur en de spelersgroep medegedeeld dat hij stopt als trainer van onze club.

Arnold begon in 2013-2014 als oefenmeester van St.-Anna. Daarvoor was hij assistent-trainer bij vv Heerenveen en de Bildtse club was zijn eerste club waarvan hij hoofdtrainer werd.

Nu zijn we een paar seizoenen verder en verlaat Arnold aan het einde van het seizoen vv St.-Anna.

Het bestuur betreurt, maar respecteert zijn besluit. En natuurlijk is Arnold er alles aan gelegen om St.-Anna in de 2de klas te houden.