Livemuziek op zondagmiddag 11 december a.s.

6 december 2016 18:15

Na afloop van de thuiswedstrijd van zondag 11 december a.s. is er livemuziek van het duo ‘The Crazy Dicks’. De tegenstander komende zondag is Peize.

Momenteel staat Peize op de zesde plaats met zestien punten uit tien wedstrijden. De Drentse middenmoter kan de punten goed gebruiken om zich steviger in deze middenmoot te vestigen. Sint Annaparochie wil daarentegen ook naar boven kijken en zal zich na het verlies in Groningen willen revancheren.

Hopelijk staan we rond 15.45 uur met drie punten op zak in de kantine. De heren van ‘The Crazy Dicks’ staan dan klaar om jong en oud te voorzien van vrolijke deuntjes.

Om de eerste seizoenshelft met drie punten af te kunnen sluiten hebben we alle steun nodig.

Wij hopen dan ook op jullie aanwezigheid!

Met vriendelijke groet,

Spelers van de eerste selectie