Actie: koop vuurwerk bij de Welkoop en steun onze club

11 december 2016 8:15

Met rasse schreden nadert het jaar 2017. De eerste daad die veel mensen doen is het afsteken van vuurwerk. Hoor jij bij die groep en draag je vv St.-Anna een warm hart toe? Lees dan snel verder.

Want van alle leden van onze club, maar ook van familieleden, kennissen of vrienden daarvan (zolang bij de kassa maar aangegeven wordt dat het bedrag voor de vv is) die op vrijdagavond 23 december a.s. vuurwerk gaan bestellen in de voorverkoop (fysiek in de winkel) bij de Welkoop in St.-Anna, is 10% van het aankoopbedrag voor vv St.-Anna.

Dus naast het feit dat het afsteken van vuurwerk voor plezier zorgt, steun je ook nog eens de voetbalclub. Wat houdt jou dus nog tegen? Ga daarom op vrijdagavond 23 december a.s. met een snelheid van een vuurpijl naar de Welkoop.