SDS VR2 - St. - Annapar. VR2

St. - Annapar. VR2

Vrouwen zaterdag, VR2, 5e klasse D09

20 april 2013 11:00

Vrouwen 2 walst met 0-10 over SDS heen!

Vrouwen 2 is niet van plan om de koppositie nog uit handen te geven en liet er zaterdag met een 0-10 uitslag geen gras over groeien tegen SDS (Easterein).
Het was vooral een fitte Jolanda (vrijdag niet op stap geweest) die met 6 doelpunten een hoofdrol opeiste, en....het was prachtig voetbalweer!!!

St.Anna ging met een selectie van 12 vrouwen naar SDS. Vanaf de aftrap was het duidelijk dat onze vrouwen sterker waren deze ochtend en de aanvallen volgden elkaar in snel tempo op. Het was Jolanda die in de 10e, de 15e en de 18e minuut direct al een hattrick liet aantekenen en dat was een mooie start. Berber kreeg ook een paar mooie schietkansen maar ze had de hele wedstrijd het vizier te hoog gericht. Het was Lisa-Marije die in de 33e minuut de 0-4 maakte na een mooie combinatie met Jolanda.

In de tweede helft had St.Anna de wind mee en dat voetbalt niet altijd makkelijker. Het was even zoeken, maar in de 58e minuut was het toch Berber die een voorzet mooi laag in de hoek schoot. In het tweede kwartier van de tweede helft had Jolanda opnieuw een productieve periode en dat leverde opnieuw 3 doelpunten op. Vooral de 0-8 was een "beauty" toen ze een voorzet van Carlien vol op de slof nam. In de 82 e minuut was het Monet die mee naar voren was gegaan die mooi diagonaal afrondde en in de 88e minuut was het Lisa-Marije die de 10 volmaakt.

Woensdag speelt vrouwen 2 thuis een inhaalwedstrijd tegen Foarut om 19.00 uur.