1e Beker wedstrijd F2

F-pupillen, F2, Groep 2 081

24 augustus 2013 9:00

Onbekend

Het seizoen is weer begonnen. En de spelers hadden er weer zin in. Met een aantal nieuwe spelers in het team was het nog even aftasten hoe en waar iedereen moest staan.
We begonnen de wedstrijd goed en kwamen na 10 min op een 0-1 voorsprong.  Maar al vrij snel maakte Frisia de gelijkmaker. En net voor rust mocht Frisia een hoek schop nemen en die werd in gekopt en de 2-1 was een feit.
Na de pauze gingen we er weer met volle moet tegen aan. Een mooie kans werd helaas gemist en na de eind fluit was het nog steeds 2-1.

Helaas verloren maar een leuke wedstrijd gespeeld.