Vrouwen 2 wint met 3-2 van Dokkum

24 augustus 2013 12:45

Harry Wassenaar

Onbekend

In een aantrekkelijke en sportieve wedstrijd heeft vrouwen 2 met 3-2 gewonnen van Dokkum vr 1 en dat was een prima prestatie omdat coach Jan de Groot 6 speelsters miste door vakantie en werk.

Met hulp van Esther Wagenaar (vr 1) en Loes Andringe en Kaylee Lorijnen (mc1) en grensrechter Berry Kolkman konden we zaterdag toch voetballen....bedankt voor jullie hulp.

Het werd een leuke sportieve wedstrijd met kansen over en weer en het had net zo goed Dokkum kunnen zijn die er met de winst vandoor was gegaan. Het team van vrouwen 2 werkte echter keihard en iedereen was bereid om op posities te spelen waar ze anders nooit staan.

Uitblinksters deze dag waren Joyce en Jolanda. Joyce wist met een aantal fantastische reddingen een aantal zekere doelpunten te voorkomen en Jolanda slalomde als vanouds door de verdediging van de tegenpartij en dat leverde 3 mooie doelpunten op.

Al met al een goed begin!!