Vrouwen 2 op inzet en karakter langs Stiens (1-0)

St. - Annapar. VR2

S.C. Stiens VR3

Vrouwen zaterdag, VR2, 5e klasse 08

5 oktober 2013 12:45

Tjisse Roersma

Onbekend

Onder zonnige omstandigheden en o.l.v. scheids Roersma en grens Joh. v.d. Woude begon de wedstrijd om 13.00 uur. Stiens begon iets overtuigender dan St.Anna en dit leidde al in de 5e minuut tot een gevaarlijke situatie waarbij Joyce redding moest brengen. Langzaam maar zeker kon St.Anna beter uitverdedigen en met een paar diepe ballen konden Jolanda en Carlien gevaarlijk worden, maar ook dit lukte nog niet. De wedstrijd was in evenwicht tot Jolanda een matige uittrap van de keepster vakkundig wist af te ronden en dat betekende 1-0.

Na de rust was er direct een goede kans voor Carlien, maar alleen voor de keepster kon ze het niet afmaken. Daarna was er nog maar 1 ploeg die aanviel en dat was Stiens en waren er af en toe hachelijke situaties voor het doel van Joyce. Gelukkig deed het engeltje op de lat haar werk goed en met uitstekend verdedigingswerk van Petra, Krista, Jade, Tesse en Joyce kon de 1-0 over de eindstreep worden getrokken en daar was iedereen heel blij mee. Goed gedaan dames!!