Zware strijd ST.Anna F2 tegen SSS 68 Marrsum

F-pupillen zaterdag, F2, 3e klasse 01

5 oktober 2013 11:00

Onbekend

Vandaag stond een pittige wedstrijd voor de boeg. SSS 68 en onze F2 hadden samen nog geen wedstrijd verloren.....
De strijd begon wat moeizaam aan onze kant. Maar naar een kleine 10 minuten mochten we een hoekschop nemen die resulteerde in een eigengoal. Dus 1-0 voor ons.
Daarna maakten we al snel de 2-0. Het geluk kon even niet op.....maar toen even niet opletten en daar was de 2-1. Dit konden we vast houden tot aan de pauze.
Na de ranja weer fris het veld op. Weer kwamen we moeizaam op gang. En maakten de tegenstanders de 2-2. Dus even een tandje erbij.......Later voor ons de 3-2
En daar volgde voor SSS 68 de gelijk maker 3-3.
De toeschouwers leefden helemaal mee......en na de aftrap maakten we gelijk de 4-3. En toen liepen we uiteindelijk uit naar de 6-3.
Dus de boys en girls blijven koploper. TOPPERS!!!!!
Het was een leuke wedstrijd met veel weerstand, waar je weer een boel van leert.