Vrouwen 2 speelt goed maar verliest van koploper

Vrouwen zaterdag, VR2, 5e klasse 08

12 oktober 2013 14:00

Onbekend

DTD-St.Anna was een sportieve open wedstrijd met veel kansen over en weer en had ook zomaar kunnen eindigen in 4-4.

Vrouwen 2 had een uitstekende start tegen DTD. Carlien en Berber kwamen een aantal keren gevaarlijk door via de vleugels en dat resulteerde in een aantal schoten op doel waarvan 1 op de paal van Carlien. Daarna was het DTD die ook een aantal keren gevaarlijk was, maar Joyce was in goede vorm en wist een aantal keren goed te redden. Het was een aantrekkelijke 1e helft met kansen over en weer en het was jammer dat DTD 1 minuut voor rust wist te scoren.

In de 2e helft begon St.Anna nog goed en hadden Carlien, Esmay en Jolanda nog kansen maar er zat niet echt venijn in de schoten deze dag. DTD kwam opnieuw vaak en gevaarlijk bij Joyce, maar met behulp van de goed spelende verdediging kwamen ook zij niet tot scoren. De wedstrijd eindigde derhalve in 1-0 voor DTD. Toch kunnen onze dames terugzien op een goede wedstrijd.