Vrouwen 2 wint derby tegen St.Jacob met 0-4

Vrouwen zaterdag, VR2, 5e klasse 08

30 november 2013 13:25

Onbekend

Met nog 3 wedstrijden te gaan stond de deby tegen St.Jacob op het programma. Altijd leuk omdat je dan een aantal bekenden tegenkomt en er een stukje extra rivaliteit om de hoek komt kijken.

De weersomstandigheden waren goed, het veld lag er prima bij en we hadden een brede selectie.

Onze dames begonnen niet echt scherp aan de wedstrijd en de eerste kans was voor St.Jacob. Gelukkig wist Joyce uitstekend te redden. Na een kwartier bouwde St.Anna een veldoverwicht op en uit een goede corner van Tea wist Jolanda te scoren. 10 minuten later was het Berber die goed doorkwam op links en uit een prima voorzet was het opnieuw Jolanda die scoorde. Dit was ook de ruststand.

In de tweede helft zagen we hetzelfde beeld dan in de eerste helft. Een iets sterker St.Anna, maar wel een St.Jacob die liet zien dat ze hard wilden werken en ook wel dreigend waren. In de 60e minuut was het Monet die van afstand op doel schoolt en door een fout van de keeper glipte de bal in het doel. In de 75 e minuut as het Carlien die de 0-4 binnentikte en dat was ook de eindstand.

Met nog 2 wedstrijden te gaan proberen onze dames nog in het linker rijtje te eindigen en in de promotie poule te komen.