St.Anna F2 tegen Amelandia F1 dd 31 mei 2014

31 mei 2014 9:00

Gideon Swanson

Onbekend

Zaterdag 31 mei stond onze laatste wedstrijd van dit seizoen alweer voor de deur. En wat voor een!! De kampioens wedstrijd ( we mochten zelfs met 12 doelpunten verschil verliezen) maar dat hadden de toppers van de f2 natuurlijk niet in t hoofd. Er moest natuurlijk gewonnen worden zoals alle andere wedstrijden. We begonnen om 10.00 .  St.Anna begon wat stroef, men leek toch wel een klein beetje gespannen. Dit resulteerde dus ook al snel de 0-1 er moest een schepje boven op. Maar na een paar goeie kansen viel toch de goal  weer aan de verkeerde kant. Dus 0-2 dit leek toch even dat t de verkeerde kant op zou gaan. Maar St.Anna rechte de rug en daar viel al vrij snel de 1-2 en niet lang daarna de 2-2. Toen was het bijna rust en daar viel Amelandia uit en promt makten zij de 2-3 dus even een domper voor St.Anna. In de rust werd er even gesproken wat er mis ging na overleg met zijn allen gingen we weer met volle moed t veld op. Maar we waren nog maar net los of de  2-4 stond al op t scorebord. En toen kwam St.Anne los we maakten toen al snel de 3-4 en 4-4 met nog 5min te gaan kwamen we zelfs op 5-4 en dachten nu is de winst binnen maar Amelandia mocht nog een hoekschop nemen en via de kluts verdween de bal in t doel van St.Anna. Dus eindstand 5-5 maar dit mocht de pret niet drukken t was genoeg en mochten we  t kampioenschap gaan vieren. Dit was ons 2e kampioenschap in 1 voetbal seizoen dus kan niet beter. 2 kampioenschapen ongeslagen binnen halen t lijkt wel een sprookjesboek maar t is toch echt gebeurt. Daarna was er patat en limonade in de kantine en werd er uit volle borst gezongen en ging iedereen tevreden naar huis. Wij bedanken jullie voor de leuke samenwerking en wensen jullie voor volgend seizoen veel succes.

Ronald en Harry