St.-Anna F2 - AVC F1

11 oktober 2014 9:00

Stijn Vroon

Onbekend

Vandaag de thuiswedstrijd tegen de koploper AVC. We begonnen de wedstrijd scherp en beide teams waren aan elkaar gewaagd. Helaas was de eerste goal een eigen doelpunt, uit een corner kwam de bal op het hoofd van Tessa en deze belandde achter keeper Sander. We lieten het hoofd echter niet hangen en speelden fel voetbal. Dit werd beloond, door goed werk op het middenveld kon Rens de bal meenemen en scoorde; 1-1!  Daarna bleef het goed lopen bij St. Anne, iedereen kon elkaar goed vinden en even later scoorde Tim de 2-1 voor ons, een dik verdiende ruststand. In de 2e helft lukte het niet om dit vast te houden en kwam AVC al snel op de gelijkmaker. Dit spel hielden ze vol om vervolgens nog 3 keer te scoren; eindstand 2-5. Op naar de volgende wedstrijd, dan gaan we weer voor de winst!
Een supporter