Afgelastingen

Tijdens het seizoen kunnen er wedstrijden afgelast worden. Niet alleen de weersomstandigheden, maar ook de toestand van de velden is meestal de oorzaak van afgelasting. Met andere woorden: als het regent hoeft dat niet per se afgelasting te betekenen.

Algehele afgelasting
Als de bond besluit om het gehele competitievoetbal in Friesland af te gelasten betekent dit algehele afgelasting!

De belangrijkste bronnen:

• www.vvstanna.nl
  • @vvstanna (twitter)
  • vvstanna.facebook.com

Andere bronnen:
*NOS-teletekstpagina 603, vermeld onder regio noord.
*Omrop Fryslân.
*Provinciale dagbladen, hetzij op vrijdag, hetzij op zaterdagochtend.
*www.voetbalnoord.nl.
*www.tweenul.nl.

Belangrijk!
Bij algehele afgelasting worden de spelers niet afgebeld aangezien er voldoende bronnen (zie hierboven) beschikbaar zijn om daarachter te komen.

Incidentele afgelasting
Indien de wedstrijd door een vereniging afgelast is, wordt iedere speler daarvan op de hoogte gebracht. Aan het begin van het seizoen worden daarover tussen de leiding en spelers afspraken gemaakt. De volgende afspraken kunnen er worden gemaakt:

Bronnen:

• www.vvstanna.nl. / twitter / facebook

• het eventueel opgestelde telefoon- of approoster wordt door de leider in werking gesteld.

Vorige | Volgende