Jo11-1 overtuigend zaalkampioen

13 februari 2017 22:15

De eerste wedstrijden werden gespeeld in de ‘Bildtse Slag’ op 24 decémber jl. We zaten in de poule bij SSS ‘68, Berlikum, DFC en Minnertsga.

De eerste vier wedstrijden werden gewonnen en zodoende stonden we bovenaan.  De nr. 2 stond toen al 5 punten achter op ons.

De tweede ronde werd weer in de ‘Bildtse Slag’ gespeeld op 21 januari jl. De eerste wedstrijd moesten we gelijk tegen de nr. 2, Marssum, en die werd gewonnen; dus de afstand werd verder uitgebreid.

De 3 andere wedstrijden werden ook gewonnen en stonden we na 2 rondes al op 24 punten, 12 meer dan de nr. 2! Deze dag werd er ook geen tegendoelpunt geïncasseerd waardoor er ook goed aan het doelsaldo werd gewerkt.

De derde ronde en tevens laatste ronde moesten we in Tzummarum spelen. We wisten dat we aan één punt genoeg hadden. Maar dat vonden ze niet genoeg en gingen er nog een keer vol tegenaan! Ze wonnen alle partijen. Met een doelsaldo van  42 voor en slechts 4 tegen mag je zeggen dat het team de terechte kampioen is. Gefeliciteerd jongens!