In memoriam: Meine van der Molen

14 februari 2017 22:00

Op zondag 12 februari jl. is Meine van der Molen overleden. Hij kampte al een tijdje met gezondheidsproblemen, maar toch was het nog behoorlijk schrikken toen het trieste nieuws het bestuur bereikte. Meine is 81 jaar geworden.

Meine van der Molen is de hait van Ida van der Molen, secretaris van de club, en van Hetty en Bertus van der Molen, oud-leden van onze club.

In de jaren tachtig verrichtte Meine van der Molen vrijwilligerswerk voor onze club. Zo was hij een aantal jaren jeugdleider en daarna verzamelde hij enkele jaren de wedstrijdverslagen van alle teams waarna hij de verslagen iedere maandag naar ‘de Bildtse Post’ bracht.

Verder maakte Meine deel uit van de ‘Pet Boys’, een supportersgroep bestaande uit al wat oudere mannen die jarenlang trouw de wedstrijden van het eerste elftal bezochten. Van deze groep is na het overlijden van Meine alleen Waling Tulner nog in leven.

Het bestuur wenst de familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.