Aan de deelnemers van de AH Wassenaar Clubfund Actie

23 februari 2017 22:15

De persoonlijke Clubfund folders inclusief alle foto’s van de sterspelers zijn binnen en kunnen vrijdagavond tijdens het kledingspreekuur vanaf 19.00 uur in kantine ‘De Waaie’ worden opgehaald. Op deze persoonlijke folder staat jouw actie/inlogcode waarmee je op je eigen online Fanshop leuke Fanartikelen kunt bestellen.

Op maandag 27 februari a.s. gaat de spaaractie officieel van start en kun je dus voor Fanartikelen met je eigen foto sparen!

Bij Albert Heijn Wassenaar in St.-Annaparochie en Stiens kun je sparen voor gratis fanartikelen: bij iedere € 10,- boodschappen krijg je een zegel. Deze zegels kun je vervolgens in de eigen fanshop verzilveren en daarmee dus sparen voor je eigen gepersonaliseerde fanartikelen.

Natuurlijk kunnen anderen zoals je ouders, grootouders of buren ook voor je sparen. Naast leuke artikelen met de spelersfoto zijn er ook artikelen met alleen het club-logo; kortom voor ieder wat wils!

Het mooie is dat van iedere bestelling een gedeelte naar de vereniging gaat voor het goede doel: OPLEIDING VAN DE JEUGD.

Iedereen heel veel succes met de spaaractie en bedankt voor jullie deelname.

Op de site onder ‘Media’ en dan ‘AH Wassenaar Clubfund’ staan een zestal foto’s van enkele sterspelers van onze vereniging.

Bestuur vv St.-Anna