Kick-off vv St.-Anna en AH Wassenaar Clubfund Actie

2 maart 2017 11:30

Op maandag 27 februari jl. was er de succesvolle aftrap van de unieke AH Wassenaar ClubFund-actie die vv St.-Anna, samen met AH Wassenaar, heeft opgezet.

Ieder lid van onze club die hieraan deelneemt, heeft inmiddels zijn eigen unieke actiefolder ontvangen waarmee men eenvoudig de eigen FANshop kan openen. Bovendien kan men ook heel makkelijk familie, vrienden en bekenden uitnodigen een bezoekje te brengen aan de FANshop én te gaan sparen voor FANartikelen. Voor zichzelf of voor het lid.

Want één ding moge duidelijk zijn: vanaf nu gaan we allemaal sparen voor gratis FANartikelen bij AH Wassenaar. Je eigen spelersfoto op artikelen als muismat, broodtrommel of badslippers… Dat wil toch iedereen!?

Je spaart bovendien niet alleen voor jezelf, maar ook voor de Clubkas. Want van iedere bestelling ontvangt vv St.-Anna een heel mooi gedeelte direct in de clubkas.
Als dat geen mooi 1-2’tje is…!