Laten we allemaal weer eens gaan trainen!

5 maart 2017 9:45

Graag jullie aandacht voor het volgende: onze club wil een traditie in ere herstellen. En daarvoor hoeft niet eens zoveel te gebeuren. Het ligt helemaal aan de leden zelf. Daar valt en staat het mee.

Waarover het gaat is de vrijdagtraining voor spelers van Zondag 3, Zondag 4, de beide 35+-teams en ook voor de zaalvoetballers van de dinsdagavond. Eigenlijk is het meer een oproep aan deze spelers om weer eens te gaan trainen. Trouwens, ook leden die niet bij een team zijn ingedeeld, maar wel even lekker willen trainen, zijn van harte welkom.

De lente is in aantocht en derhalve een uitstekend moment om heerlijk met z’n allen te gaan trainen. Na een werkweek is het wel even lekker om een partijtje voetbal te spelen op vrijdagavond. Die luie stoel bij je thuis staat er de daaropvolgende dag ook nog wel.

Het zou werkelijk geweldig zijn als er veel spelers de beslissing nemen om te gaan trainen. In eerst instantie is er besloten om eenmaal in de twee weken te gaan trainen en dus niet iedere week. Op die manier hopen wij dat er altijd een flinke groep aanwezig is, zodat er om de twee weken een ontspannen potje voetbal kan worden gehouden. Houd de agenda op onze site in de gaten wanneer er getraind wordt.

De eerste training (of liever gezegd: partijtje) is vrijdag 10 maart a.s. van 20.00 – 21.00 uur. Misschien eens iets langer, misschien eens iets korter. Degenen die na afloop dorst hebben, zijn van harte welkom in de kantine. Ook degenen die geen dorst hebben, zijn natuurlijk van harte welkom.