Anouk de Groot in het zonnetje gezet

5 april 2017 22:15

Anouk de Groot speelt bij de JO13, maar ze speelt ook bij het KNVB selectieteam meisjes onder de 13. Woensdag speelden deze teams tegen elkaar in 'De Waaie' en het werd een leuke wedstrijd die in 4-4 eindigde

Voor de wedstrijd werd Anouk even in het zonnetje gezet door het VTC met een bloemetje en werd er een foto gemaakt.

Anouk had er voor gekozen om met haar eigen team mee te doen tegen het KNVB team. De publieke belangstelling was goed.

Het was een mooie gelijkwaardige wedstrijd met veel doelpunten en de eindstand van 4-4 was een goede uitslag.