Inschrijving 7x7 toernooi in St.-Anna van start

17 april 2017 9:30

De successenvolle toernooien 7x7, 35/45+ mannen en 20/30+ vrouwen, voetbal gaan weer van start. Dit jaar is ook vv St.-Annaparochie, op vrijdagavond 19 mei a.s., één van de gastheren.

Net als voorgaande jaren organiseert de KNVB ook dit jaar weer de populaire 7x7 35/45+ mannen en 20/30+ vrouwentoernooien. Steeds meer 35/45-plussers en 20/30-plussers halen de voetbalschoenen uit de wilgen. Zo stonden er vorig jaar ruim vijfduizend voetballers aan de aftrap van deze toernooien. Op vrijdagavond 19 mei a.s. is vv St.-Annaparochie gastheer van een 7x7 35/45+ mannen en/of een 7x7 20/30+ vrouwen toernooi

In totaal zijn er meer dan 70 locaties waar de toernooien worden gehouden. Wilt u weten of er in uw regio ook een toernooilocatie beschikbaar is? Check dan: https://www.deelnemer-inschrijven.nl/reg/knvb7x7toernooi.php

Inschrijven kan via de volgende link: www.knvb.nl/doe-mee/voetbalvormen/7x7/7x7-toernooi-19-mei-2017

Inschrijven is mogelijk tot en met 2 mei 2017 en kan digitaal via de website www.knvb.nl/doe-mee/voetbalvormen/7x7/7x7-toernooi-19-mei-2017.

De voetballers hoeven geen lid te zijn van de KNVB om deel te nemen en de teams mogen bestaan uit buren, collega’s, vrienden, etc. Voor verenigingen een uitgelezen kans om niet-leden enthousiast te maken voor het 7x7 35/45+ mannen en 20/30+ vrouwenvoetbal.