Nog nooit vertoond op kermismaandag: de quiz

18 mei 2017 8:15

Heel vroeger had je vooraankondigingen als een circus of kermis bij je in de buurt kwam: ‘Nog nooit vertoond!’

Bijvoorbeeld een lilliputter of een vrouw met een baard. Weliswaar heeft het niets met vreemd uitziende personen van doen, maar onze club organiseert tijdens de kermismaandag iets dat nog nooit vertoond is: een quiz.

Decennialang werd er iedere maandag van de kermis een voetbalwedstrijd georganiseerd. Maar de praktijk wees uit dat steeds moeilijker werd om aansprekende teams te strikken. Daarbij komt nog dat de competitie met ingang van volgend seizoen later begint en dus langer doorgaat. Dan lijkt het helemaal onmogelijk om nog twee teams te krijgen voor de kermiswedstrijd. Dit betekent dus dat er in 2016 de laatste kermiswedstrijd is gespeeld.

In plaats van de voetbalwedstrijd is er nu gekozen voor een quiz. Niet zomaar een quiz, want het is toch kermis en dan is het toch anders dan anders.

De quiz begint maandag 22 mei a.s. om 19.30 uur en is in de kantine. Iedereen van de voetbal- en kaatsvereniging is van harte welkom!