Zondag 1 begint eerste voorbereiding al op dinsdag 20 juni 2017

19 juni 2017 18:00

Omdat vanaf 2017-2018 de competitie een maand later begint, is ook de seizoenvoorbereiding van de eerste selectie anders dan gebruikelijk.

Omdat er anders veel maanden zit tussen het einde van de vorige jaargang en het nieuwe seizoen heeft Sido Postma, de nieuwe trainer, er voor gekozen om vanaf dinsdag 20 juni 2017 ook al drie weken te trainen.

De training op dinsdag 20 juni a.s. begint om 19.00 uur met een kennismaking. Daaropvolgend zal de eerste training plaatsvinden. Tot en met 7 juli 2017 wordt er op dinsdag en vrijdag getraind.

Oefenwedstrijden
Ook speelt het eerste elftal minimaal één oefenwedstrijd. Op dinsdag 27 juni a.s. wordt er thuis om 20.00 uur tegen Trynwalden gespeeld. Mogelijk dat er begin juli nog een oefenwedstrijd wordt gespeeld.

Na 9 juli 2017 krijgt de selectie weer vakantie tot vrijdag 18 augustus a.s.