Leiders: voorlichting wedstrijdzakenapp KNVB

31 augustus 2017 13:15

Dit seizoen heeft de KNVB nogal wat veranderingen doorgevoerd. Rigoureuze ook. Andere vormen en veldafmetingen bij pupillenvoetbal bijvoorbeeld, maar ook het invullen van het wedstrijdformulier gebeurt nu via een app.

Deze wedstrijdzakenapp moet eerst op je mobiele telefoon en/of tablet geïnstalleerd worden. Daarna moet je je registeren en tenslotte moet je inloggen.

De KNVB heeft gelukkig voorlichting online gezet. Ga naar http://www.knvb.nl/mdwf om alle veel gestelde vragen, handleidingen en instructievideo’s te raadplegen.

Mocht je er toch niet uitkomen, dan is er dit weekend op ons sportpark altijd wel een bestuurslid aanwezig om je hiermee te helpen.